کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی وقت فوری سفارت اتریش
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

safar

بازدید : 14
شنبه 27 مرداد 1397 زمان : 16:09

اخذ وقت سفارت اتریش

اخذ تضمینی وقت سفارت اتریش با حداقل هزینه و در کمترین زمان

اطلاعات و شرایط سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی

یکی از مهم ترین انگیزه های سفر به اتریش، ادامه تحصیل در این کشور است. دانشگاه های معتبری در اتریش قرار دارند که می توانند برای ادامه تحصیل ایرانیان جذاب باشند. هرچند اتریش دارای دانشگاه های معتبری به اندازه دیگر کشورهای اروپایی نیست اما یکی از دانشگاه های معتبر این کشور به نام دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس از مهمترین انگیزه های تحصیلی برای دانشجویان هنر و موسیقی ایرانی است.

هنرجویان می توانند با سفر به کشور اتریش، در این دانشگاه که یکی از ۶ دانشگاه برتر رشته های هنری در اروپا است، به ادامه تحصیل بپردازند. به همین علت است که هنرمندان بسیار زیادی برای ورود به این دانشگاه تلاش می‌ کنند.

پس از گرفتن مدارک لازم برای ورود به این دانشگاه، اقدام به تعیین وقت سفارت اتریش کرده و راهی این کشور می شوند. دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس بیش از ۲ هزار دانشجو دارد که در زمینه موسیقی و هنرهای نمایشی در 17 دانشکده مجزا مشغول به فعالیت هستند. جالب است بدانید که در دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس رشته های مختلفی از جمله آهنگسازی، رهبری کنسرت، مهندسی موسیقی یا مهندسی دستگاه های موسیقی، بازیگری، طراحی صحنه، آواز، موسیقی کلیسای کاتولیک و پروتستان تدریس می‌شود که مورد آخر تنها ویژه دانشجویان با دین و مذهب مسیحی است.

گفته می شود شهر گراتس با داشتن ۳۵ هزار دانشجو توانسته به عنوان یکی از معتبرترین شهرهای دانشجویی و دانشگاهی در اروپا شناخته شود و به همین علت است که افراد با خیال راحت اقدام به تعیین وقت سفارت اتریش کرده و برای حضور در این شهر و ادامه تحصیل داوطلب می شوند.

علاوه بر این دانشگاه، دانشگاه تکنولوژی گراتس هم مورد توجه مهندسان ایرانی واقع شده و برای حضور در آن اقدام به تعیین وقت سفارت اتریش می نمایند. علاوه بر دانشگاه های شهر گراتس، دانشگاه های معتبر دیگری نیز در این کشور وجود دارد. هم اکنون دانشجویان ایرانی بسیار زیادی در دانشگاه های مختلف اتریش در حال تحصیل هستند.

مهمترین دلایل برای دریافت ویزای توریستی اتریش

علاوه بر ویزای تحصیلی اتریش که از پرطرفدارترین ویزا های این کشور است، ویزای توریستی برای سفر به اتریش نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. کشور اتریش از کشورهای معتبر اروپایی با سابقه ای قدیمی و جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان است. به همین علت به عنوان یکی از جاذبه های توریستی اروپا شناخته می شود.

گفته می شود کشور اتریش جاذبه هایی را در دل خود جای داده که در هیچ کجای اروپا و حتی دنیا نمی ‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. به همین علت است که تعیین وقت سفارت اتریش با انگیزه های سفرهای توریستی نیز طرفداران خاص و ویژه خود را دارد و صف طولانی گردشگرانی که برای تعیین وقت سفارت اتریش جلوی سفارتخانه آن تشکیل می‌ دهند، نشان دهنده این موضوع است. همچنین باید گفت که کشور اتریش نسبت به کشورهای دیگر اروپایی هزینه ‌های پایین تری داشته و برای سفرهای توریستی مناسب تر است.

اطلاعات لازم در خصوص ویزای تجاری کشور اتریش

جاذبه های تجاری نیز در کشور اتریش وجود دارد که باعث شده بسیاری از تجار ایرانی برای سفر به اتریش اقدام کنند. تاجران فرصت مناسبی در کشور اتریش دارند تا با شرکت در نمایشگاه‌ های بین‌المللی معتبری که در این کشور برگزار می شود و یا سفر به شهر های مختلف و صحبت کردن با شرکت های گوناگون اتریشی، اقدام به همکاری و تجارت با کشور اتریش نمایند. این تجارت می‌ تواند دو طرفه صورت پذیرد و هم در زمینه صادرات و هم در زمینه واردات فعالیت هایی با کشور اتریش صورت گرفته شود.

زمینه‌های تجاری اتریش بسیار زیاد بوده و می ‌توان از این فرصت فوق العاده استفاده‌های زیادی کرد. تجار ایرانی توانسته اند در سال های گذشته استفاده های مناسبی از این فضا داشته و با تعیین وقت سفارت اتریش اقدام به سفر به این کشور کنند و قراردادهای مناسبی را ببندند.

اطلاع از شرایط تعیین وقت سفارت اتریش و ویزای کاری اتریش

همچنین با توجه به موقعیت‌ های بسیار زیاد کاری موجود در کشور اتریش، افراد سعی می کنند با تعیین وقت سفارت اتریش اقدام به اخذ ویزای این کشور نموده و راهی اتریش شوند تا از فرصت های کاری موجود استفاده کنند. البته ناگفته نماند با توجه به اینکه اتریش در اتحادیه اروپا قرار دارد قوانین خاصی برای جذب کارگر و مهندس وجود دارد. در واقع کسی که بخواهد اقدام ارسال دعوتنامه کاری برای شما کند باید شرایطی را رعایت نماید.
این فرد باید به مدت سه ماه در روزنامه‌ ها، سایت‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی معتبر اتریشی اقدام به انتشار آگهی استخدام نماید و فرد مورد نظر خود را در این کشور پیدا نکند. پس از آن باید یک آگهی دیگر در کل اتحادیه اروپا برای جذب نیرو بزند که این آگهی می ‌تواند در روزنامه ها یا سایت های معتبر اتحادیه اروپا باشد. در صورتی که فرد مورد نظر خود را در کل اتحادیه اروپا پیدا نکند، می تواند با ارسال دعوتنامه به هر فردی آن را به کشور اتریش دعوت کرده و به کار گیرد همچنین این فرد کارفرما باید بتواند تمامی هزینه های فردی که برای وی دعوت نامه می‌فرستم را تامین کند در غیر این صورت امکان ارسال دعوتنامه وجود نخواهد داشت.

وقت سفارت اتریش به صورت فوری

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که دریافت وقت فوری برای سفارت اتریش مشکلات زیادی وجود دارد. سعی کنید در هر صورتی که بخواهید به کشور اتریش سفر کنید، زمان لازم را برای اخذ ویزا داشته باشید. توجه کنید که ممکن است سفارت اتریش برای ۱ الی ۲ ماه آینده وقت سفارت اتریش را تعیین کند. در نتیجه اگر دعوت نامه ای که برای شما از طرف خانواده یا از طرف کارفرما رسیده، تنها ۳ یا ۴ هفته وقت داشته باشد، ممکن است پیش از اینکه نوبت شما برای وقت سفارت اتریش شود انقضای دعوتنامه برسد.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که فرقی نمی‌ کند که کارفرما یا بستگان شما برایتان دعوت می فرستند، از آن ها بخواهید که حتما تاریخ سفر را دو ماه آینده انتخاب کنند. این کار می ‌تواند نیاز شما به دریافت وقت سفارت اتریش به صورت فوری را از بین ببرند.

البته در صورتی که شما با شرایطی مواجه شوید که لازم باشد وقت سفارت فوری اتریش را بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را با مشورت شرکت های معتبری که در این زمینه سابقه زیادی دارند انجام دهید. چرا که این شرکت‌ ها راهکارهای قانونی را فراهم می کنند تا شما بتوانید به صورت فوری وقت سفارت اتریش را دریافت نمایید. حتما شرکت هایی را انتخاب کنید که این شرکت ها ملزم به رعایت قانون باشند؛ چرا که در صورتی که تقلبی در اخذ وقت سفارت اتریش صورت پذیرد، ممکن است تا مدت‌ ها شما از دریافت ویزای اتریش محروم بمانید.

وقت سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی و دانشجویی

همانطور که گفته شد یکی از انگیزه های سفر به کشور اتریش ادامه تحصیل در این کشور است. شما زمانی می توانید اقدام به تعیین وقت سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی نمایید که پذیرش برای تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر اتریش را داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید وقت سفارت اتریش را تعیین کرده و سپس به فکر پذیرش از دانشگاه باشید.

یکی از نکاتی که باید در مورد پذیرش دانشگاهی اتریش بدانید این است که هیچ کدام از دانشگاه های اتریش با مدرک دیپلم فردی را قبول نمی کند. دانشگاه های اتریش تنها دانشجویانی را که در همان رشته تحصیلی در یکی از دانشگاه های دولتی و آزاد ایران مشغول به تحصیل هستند را می پذیرند. شما برای اینکه بتوانید به یکی از دانشگاه های معتبر اتریشی وارد شوید، حتما باید در کنکور شرکت کرده و قبولی دانشگاه را داشته باشید. این قبولی باید دقیقا در همان رشته ای باشد که قرار است در اتریش نیز آن را ادامه تحصیل دهید و نمی‌توانید رشته دانشگاهی خود را عوض کنید.

همچنین بعضی از دانشگاه ها دارای امتحان های ورودی هستند که شما باید با شرکت در این امتحان ها صلاحیت خود را برای ورود به دانشگاه نشان دهید. در صورتی که این موارد را انجام دهید می توانید اقدام به تعیین وقت سفارت اتریش کرده و برای ویزای تحصیلی اقدام کنید.

مدارک لازم برای سفارت اتریش

مدارک لازم ویزای تحصیلی برای سفارت اتریش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و کپی کامل
  • اصل پاسپورت به همراه کپی از صفحات 2 و 3 توجه کنید که باید پاسپورت شما باید اعتبار لازم برای اخذ ویزا داشته باشد.
  • عکس دارای شرایط عکس ویزا . این عکس باید در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • پر کردن فرم درخواست روادید. این فرم را قبل از مراجعه به سفارت در وقت سفارت اتریش، از سایت این سفارتخانه دریافت کنید. این فرم باید دقیق و خوانا پرشده و امضا گردد.
  • افتتاح حساب یک حساب ارزی و قرار دادن مبلغ 10هزار یورو در آن و یا معادل آن در یکی از بانک های ایرانی و تاییدیه بانک به همراه ترجمه و کپی از آن ها
  • پرينت گردش مالی سه ماه آخر حساب ريالی متقاضی در ايران
  • اصل نامه پذیرش از دانشگاه و کپی آن
  • گواهی عدم سوء پيشينه به همراه ترجمه تایید شده توسط وزارت خارجه به همراه کپی آن باید در وقت سفارت اتریش تحویل سفارت گردد

وقت سفارت اتریش برای ویزای تجاری

همانطور که گفتیم موقعیت های شغلی بسیار خوبی در کشور اتریش وجود دارد و شما می توانید برای کارکردن در این کشور راهی اتریش شوید. برای سفر کاری به منظور کار کردن در اتریش حتما باید دعوت نامه ای از طرف کارفرما برای شما ارسال شود که شرایط خاص خود را دارد که در قسمت انگیزه های سفر به اتریش به آن اشاره کردیم.

ناگفته نماند که پس از ۴ سال کار کردن در اتریش شما می ‌توانید با پرداخت مالیات در این مدت به کشور اتریش ثابت کنید که شهروند خوبی هستید و درخواست اقامت دائم اتریش را نمایید.

مدارک لازم ویزای کاری برای سفارت اتریش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و کپی آن ها
  • اصل گذرنامه به همراه کپی – گذرنامه باید 3 ماه پس از پایان زمان روادید اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالی امضا شده نیز در آن وجود داشته باشد.
  • عکس ویژه صدور روادید که از گرفتن عکس 6 ماه نگذشته باشد
  • دعوتنامه معتبر از کارفرما که شرایط گفته شده را داشته باشد.
  • پرینت گردش مالی به همراه تاییدیه بانک و کپی آن ها
  • گواهی تمکن مالی از طرف بانک
  • فیش حقوقی و تاییدیه آن توسط بانک به همراه ترجمه و کپی
  • گواهی اشتغال به کار که می تواند پروانه کسب، کارت بازرگانی و.. باشد
  • سند ملکی به همراه کپی آن
  • بیمه معتبر

وقت سفارت اتریش برای سفرهای توریستی

توجه داشته باشید که کشور اتریش علاقه زیادی به جذب توریست دارد و از ارزش بالای گردشگری و توریسم آگاه بوده و در نتیجه سعی می‌کند با تسهیل گری برای ورود گردشگران به این کشور سهم تولید ناخالص ملی خود را افزایش دهد. به همین منظور است که کشور اتریش از جمله کشورهایی است که در سفارتخانه آن شرایط مناسبی برای اخذ ویزای اتریش و قبل از آن وقت سفارت اتریش انجام می شود.

نکته قابل توجه که باید اشاره کنیم این است که ویزای توریستی اتریش تنها یک ماه فرصت دارد و فرد متقاضی باید قبل از این که ویزای وی به اتمام برسد خاک اتریش را ترک نماید.

مدارک لازم ویزای توریستی برای سفارت اتریش :

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی اتریش همانند مدارکی است که باید برای کار در این کشور ارائه دهید. البته در ویزای توریستی نیازی به اثبات تمکن مالی نیست اما در عوض باید انگیزه نامه سفر به کشور اتریش به سفارت این کشور تحویل داده شود تا سفارت از انگیزه های سفر توریستی شما مطمئن گردد.

گرفتن وقت فوری و تضمینی سفارت اتریش :منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 6

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 7
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 6
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 182
  • کدهای اختصاصی